10 DIGITALE STRATEGIER FOR 2014

Added 26-01-2014

In2media præsenterer igen i år ”10 digital Strategies” som bør være på alle virksomheders  agendaer.

Ingen virksomheder kan længere sige sig fri for at blive påvirket af den stigende digitalisering.

I starten af 2013 lancerede vi første udgave af vores digitale Playbook, et website og en app, som allerede har inspireret og hjulpet mange virksomheder til at udnytte og arbejde med digitaliseringens mange muligheder. Vi har nu udarbejdet en opdateret udgave, som præsenterer de 10 vigtigste temaer, som bør være på alle virksomheders agendaer i 2014.

Ikke alene har vi kogt digitaliseringens rasen ned til 10 overskuelige temaer. Den digitale Playbook har også et skarpt fokus på, hvad der rør sig lige nu, og ikke 5 år ude i fremtiden. Endelig indeholder ’10 digital Strategies’ i år en interaktiv test efter hvert kapitel, som giver en pejling af, hvorvidt temaerne er relevante for dig og din virksomhed, og hvordan I klarer jer på det pågældende område.

De 10 digitale temaer for 2014 er:

1. Mobile First
Fra ”me too” til differentierende mobile løsninger

2. Mobile Enterprise
Slip systemerne løs til dine mobile medarbejder

3. The Internet of Things

Fra dumme til smarte produkter

4. Data Capitalization
Forstå hvordan data kan hjælpe din virksomhed

5. E-commerce
Sådan bliver du en succesrig digital købmand

6. Connected Retail
At koble fysiske og digitale købsoplevelser

7. Doorstep Love
Skræddersyede oplevelser baseret på viden om dine kunder

8. The Social Enterprise
Hvordan udvikler du en strategi for sociale medier

9. Content Marketing
Når virksomheden bliver mediehus

10. Innovation
Få styr på intern og ekstern innovation

On the Radar

Hvad skal vi holde øje med i den nærmeste fremtid



Læs '10 Digital Strategies' for 2014

Hent iPad app'en i App Store